Veelgestelde vragen

1 Bestelling plaatsen

1.1 Hoe plaats ik een bestelling?
Shop op YOYO’S Giftshop al de musthaves voor de kleintjes! Kies jouw product en voeg het toe aan de winkelwagen. Wanneer je klaar bent met shoppen kan je bovenin op het winkelwagen klikken en daar kiezen voor de optie betalen.
Controleer altijd eerst even jouw winkelwagen op aantallen voordat je gaat betalen. Kies de gewenste afleveradres en betaalmethode.
Vergeet niet akkoord te gaan met algemene voorwaarde anders kan jij de bestelling helaas niet doen!

1.2 Heb ik een account nodig om te bestellen?
Geen account bij yoyosgiftshop.nl? Hoe wel het zeker een aanrader is om je aan te melden bij ons kan je uiteraard ook altijd als gast afrekenen. Kies bij het afrekenen voor “afrekenen als gast” en vervolg het bestelproces.

1.3 Kunnen bestellingen nog geannuleerd worden?
Ja dit kan, echter wel wanneer de bestelling nog niet ingepakt is.

1.4 Kan ik een extra product toevoegen aan mijn bestelling?
Ja dit kan, tot maximaal 30 minuten na de bestelling via e-mail of telefonisch contact.

1.5 Hoe gebruik ik kortingscodes?
Heb jij een kortingscode van YOYO’S dan kan jij deze toevoegen onder “kortingscode” in jouw winkelwagen.

1.6 Kan ik mijn cadeaubon online inleveren?
Je kan de cadeaubon altijd toevoegen in jouw winkelmandje.

1.7 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgt?
Jouw pakket is de volgende dag in huis wanneer jij het voor 12:00 uur besteld hebt.

1.8 Hoe maak ik een wensenlijst aan?
Wil je een wensenlijst aanmaken? Dit kan! Druk op jouw musthave op het hartje om het artikel toe te voegen aan jouw wensenlijst. Vergeet niet om in te loggen zodat jouw wensenlijst opgeslagen blijft in jouw account!

1.9 Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn bij besteding van €50,- of meer gratis! De verzendkosten hieronder zijn vanaf €4,00. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

2 Bezorgen

2.1 Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Jouw bestelling wordt bezorgd met PostNL. Zodra jouw pakket is ingepakt ontvang jij via de mail een track & trace code zodat jij jouw pakket kan volgen.

2.2 Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten tot €50,- zijn vanaf €4,00. Bij besteding boven de €50,- is de verzending helemaal gratis!

2.3 Waar kan ik mijn bestelling laten afleveren?
Tijdens het afreken proces kan je kiezen om jouw bestelling thuis te laten afleveren of bij een afleveradres.
Het is niet mogelijk jouw bestelling op te halen op locatie.

2.4 Wat moet ik doen bij ontvangst van een verkeerd artikel?
Het kan helaas wel eens misgaan bij de verwerking van jouw bestelling. Uiteraard willen wij dit graag voor jouw oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via info@yoyos-giftshop.nl. Vergeet niet jouw ordernummer en gegevens te vernoemen in de mail. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

2.5 Wat moet ik doen bij ontvangst van een defect artikel?
Het kan helaas wel eens voorkomen dat jouw product een defect bevat. Uiteraard willen wij dit graag voor jouw oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via info@yoyos-giftshop.nl. Vergeet niet jouw ordernummer en gegevens te vernoemen in de mail. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

2.6 Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling niet compleet is?
Het kan helaas wel eens misgaan bij de verwerking van jouw bestelling. Uiteraard willen wij dit graag voor jouw oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via info@yoyos-giftshop.nl. Vergeet niet jouw ordernummer en gegevens te vernoemen in het mailtje. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

3 Retourneren

3.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour, terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Indien u uw bestelling retour stuurt ontvangen wij deze graag met alle geleverde toebehoren (pakbon) en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking. Zodra kaartjes van artikelen zijn afgehaald kunnen wij het artikel helaas niet meer retour nemen. Tevens kunnen verpakkingen van producten niet gebruikt worden als een verpakkingsmethode om producten retour te sturen.

LET OP: SALE KAN NIET GERETOURNEERD WORDEN. Wij geven geen geld terug op de sale producten.

3.2 Wat is het retouradres?
U kunt uw pakket retour sturen naar het volgende adres:
TAV YOYO’S Giftshop
Medemblikstraat 244
2547 HD Den Haag

3.3 Kan ik mijn bestelde items omruilen voor andere artikelen?
Op de pakbon kan je aangeven dat je het artikel wat je hebt besteld wilt omruilen voor een ander product. Echter is het wel zolang de voorraad strekt. Wil jij zeker zijn van jouw item neem dan contact op via 0653361209, zodat wij het item voor je kunnen reserveren.

3.4 Kan ik mijn pakket als brievenbuspakket retourneren?
Ja dit kan. Het retour sturen van jouw bestelling via een brievenbuspakket is echter wel op eigen risico. Omdat een brievenbuspakket niet is voorzien van een track & trace kunnen wij zoekgeraakte bestelling niet crediteren. Aangezien wij hier een bewijs van versturing en track & trace voor nodig hebben.

3.5 Wanneer en hoe wordt mijn bestelling terugbetaald?
Jouw pakket wordt binnen 14 dagen gecrediteerd. Zodra jouw bestelling hebben ontvangen krijg je bij ons direct een bevestigingsmail van ontvangst. Vanaf deze datum wordt het geld binnen 14 dagen overgemaakt.

3.6 Wat zijn de retourvoorwaarde?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour, terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien u uw bestelling retour stuurt ontvangen wij deze graag met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking. Tevens kunnen verpakkingen van producten niet gebruikt worden als een verpakkingsmethode om producten retour te sturen.

3.7 Wat is het retourtermijn?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen.

3.8 Ik heb geen pakbon, wat nu?
Heeft u uw pakbon per ongeluk weggegooid? Geen probleem! U heeft uw pakbon ook in uw mail ontvangen dus dan kunt u hem vanuit u mail gewoon even printen en meesturen met uw retourzending!

4 Account

4.1 Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Bent u verhuisd of kloppen er andere gegevens niet meer? Geen probleem! Het enige wat u moet doen is even inloggen en naar uw account gaan. Onder het kopje mijn persoonlijke gegevens kunt u uw gegevens aanpassen.

4.2 Hoe kan ik een klacht melden?
Bij YOYO’S Giftshop willen wij onze klanten altijd zo goed en snel mogelijk helpen. U kunt ons op verschillende manieren bereiken.

E-mail: info@yoyos-giftshop.nl
Telefoon: 06-53361209
What’sapp: 06-53361209

Wij proberen uw bericht altijd zo snel mogelijk te beantwoorden. Mocht u ons voor dringende zaken nodig hebben dan verzoeken wij u te bellen zodat wij u gelijk te woord kunnen staan.

4.3 Komen uitverkochte items weer op voorraad?
Had jij zo graag dat product willen hebben, maar ben je net te laat? Wij proberen altijd zoveel mogelijk items weer op voorraad te krijgen. De ene keer lukt dit wel en de andere keer helaas niet meer.
Wanneer wij items weer op voorraad krijgen plaatsen wij dit altijd op social media en op de webshop.

5 CONTACT OPNEMEN

5.1 Waar kan ik naar toe mailen voor contact?
Voor al uw klachten, vragen of gewoon opmerkingen kunt u mailen naar info@yoyos-giftshop.nl. Wij streven er naar uw mails binnen een dag binnen onze werktijden te beantwoorden.

5.2 Waar en wanneer kan ik vragen gericht aan de webshop van Diordie telefonisch bereiken?
Voor vragen over de webshop/bestellingen van YOYO’S giftshop, zijn wij telefonisch te bereiken tussen 10:00-17:00 uur.